Polityka jakości

Naszym nadrzędnym celem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie. Dlatego dostosowujemy Nasz serwis do indywidualnych oczekiwań klientów. Chcemy by był skuteczny, korzystny, terminowy, bezpieczny i niezawodny.
 
Zapewniamy przepływ rzetelnych i dokładnych informacji pomiędzy uczestnikami łańcucha dostaw. Zobowiązujemy naszych pracowników do angażowania się w realizację polityki jakości, pracy zgodnie z wewnętrznymi procedurami, systematycznego podnoszenia swoich kwalifikacji oraz przestrzegania i znajomości przepisów Prawa Przewozowego, postanowień Konwencji CMR oraz Ogólnych Polskich Warunków Spedycyjnych na których opieramy Naszą działalność.
 

W 2011 roku Nasza firma uzyskała Certyfikat Rzetelnego Przewoźnika nr 229055 (T.Z. Transport) (01.02.2011)

 
Certyfikat przyznawany jest przez Europejską Giełdę Transportową Trans firmom transportowym z Europy, które spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa i współpracy. Wszystko po to aby współpraca z Nami była prawdziwą przyjemnością i gwarancją jakości.
 

Wszystkie nasze pojazdy są monitorowane systemem GPS